Міжнародний центр перспективних досліджень
Зворотний зв'язок Мапа сайту Версія для друку
Підписка на публікації
RSS стрiчка новин

Карти реформ

Реформа трудового законодавства

 

Земельна реформа: Скасування мораторію

Основу чинного законодавства України у сфері праці нині становить Кодекс законів про працю, що діє з часів Радянського Союзу. Навіть з урахуванням більш як 600 правок, внесених до нього за 20 останніх років, він не здатен регулювати трудові відносини в демократичній країні з ринковою економікою.   Суспільство і більшість політичних сил визнали неминучість формування ринку земель сільськогосподарського призначення. Проте через відсутність чіткої державної політики і брак інформації більшість громадян побоюється, що запровадження ринку земель сільськогосподарського призначення призведе до втрати ними своїх земельних ділянок...

Пенсійна реформа

 

Регіональна інтеграція

Неефективність української пенсійної системи пояснюється її невідповідністю до сучасних демографічних, соціальних, економічних та політичних реалій. Пенсійний вік в Україні лишається незмінним з 1928 року. Використання інструментів публічної політики дозволить уряду обрати оптимальну конфігурацію пенсійної реформи та забезпечить суспільний консенсус щодо необхідності її проведення.   Українське громадянське суспільство та більшість політичних сил усвідомлюють: Україна належить до Європи і заслуговує на те, щоб стати повноправною державою – членом ЄС, коли буде до цього готова. Український народ та уряд також виступають за взаємовигідні, дружні, стабільні та передбачувані відносини стратегічного партнерства з Росією. Ці два вектори інколи видаються суперечливими, проте...

Захист прав споживачів

 

Освітня реформа

Захист споживачів – невід’ємна частина прав людини. Історія регулювання та практики в цій сфері починається зі здобуття незалежності Україною 1991 року, коли було ухвалено відповідний рамковий закон. Ця система походить від детальних радянських технічних стандартів якості, що забезпечували однорідність продукції в усьому СРСР, жорстко обмежуючи їх різноманітність і кількість. Однак у відкритій ринковій економіці такі стандарти не працюють: замість гарантування безпечності для споживачів вони створюють бюрократичний тиск на підприємства.   Україна має всі можливості, щоб підвищити якість освіти та забезпечити її взаємозв’язок із ринком праці. Всі зацікавлені сторони поділяють необхідність проведення реформи. Проте бачення механізмів реалізації та глибини реформи різняться...